نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1864
-
الف
+

«گتسبی بزرگ» انیمیشن می‌شود

برای نخستین بار با اقتباس از رمان «گتسبی بزرگ» یک انیمیشن بلند سینمایی ساخته می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، برای نخستین بار با اقتباس از رمان «گتسبی بزرگ» نوشته «اسکات فیتزجرالد» یک انیمیشن بلند سینمایی ساخته می‌شود.

«ویلیام جویس» کارگردانی این انیمیشن اقتباسی را بر عهده خواهد داشت و «برایان سلزنیک» نیز نگارش فلمنامه را بر اساس رمان «گتسبی بزرگ» انجام خواهد داد. 

این نخستین‌بار از سال ۱۹۲۱ و خلق رمان معروف «گتسبی بزرگ» نوشته «اسکات فیتزجرالد» است که این داستان قرار است در قالب انیمیشن روایت شود. جدیدترین اقتباس از این رمان، فلم سینمایی «گتسبی بزرگ» ساخته «باز لورمن» در سال ۲۰۱۳ بود. 

به نقل از ایسنا، «ویلیام جویس» که قرار است به عنوان کارگردان با این پروژه انیمیشنی همراه باشد در این‌باره گفته است: «گتسبی همچنان و در سطحی غیرقابل قیاس با دیگر آثار ادبیات آمریکا، برای خوانندگان مسحورکننده است و بینندگان در تمامی سنین از انیمیشن به عنوان شکلی دیگر برای تجربه این داستان‌ها استقبال می‌کنند.»

شاهکار کلاسیک «گتسبی بزرگ» مهم‌ترین اثر «اسکات فیتزجرالد» است که بین‌ سال‌های ۱۹۲۶ تا ۲۰۰۷ شش فلم سینمایی با اقتباس از آن ساخته شده و «رابرت ردفورد» در یکی از آن‌ها ایفای نقش کرده است.

جدیدترین اقتباس سینمایی این رمان هم به کارگردانی «باز لورمن» در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت که «لئوناردو دی‌کاپریو»، «کری مولیگان» و «توبی مگوایر» بازیگران اصلی این فلم بودند که موفق به دریافت دو جایزه اسکار هم شد.

یک ماه پیش اعلام شد «مایکل هرست» فلمنامه نویس و تهیه کننده اهل انگلیس قصد دارد یک سریال تلویزیونی با بودجه ای کلان با اقتباس از «گتسبی بزرگ» بسازد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر